pärstäkuvia

111111111 222222222222 55555555555 1111100000
Ostin näitä Piimaxeja ku haluaisin kesäks pidemmät ja terveemmät hiukset. Katotaan jos auttaa, voin tehä näistä vaikka erilasen postauksen ku oon näitä syöny jonku aikaa, jos teitä kiinnostaa ;) 3464722 454566 111 111111
Ihan heti voin sanoa, että mulla ei oo mitään hajua miks oon kuvaillu topseja ja vanupuikkoja, mut ne jotenki pääs tähä postaukseenki XD Ja sitte näissä kuvissa mua ottaa niin päähän mun hampaat, vihaan niitä! Toisaalta ootan tosi kovaa ku saan raudat (ehkä), mut sit pelkään iha sairaan kovaa hammaslääkäreitä. Tai siis en mä niitä lääkäreitä pelkää, vaan se mitä ne tekee mun hampaille on kivuliasta ja pelottavaa. Ja niin tosiaan näistä kuvista sen verran et nää on otettu pari päivää sit ku olin just tullu kotiin elokuvista, ahh rakastan mun lisäsalamaa (koska muuten kuvien ottaminen pimeellä ei olis mahdollista)! 
Ps. Se liittymis gadget tai mikä onkaa et voitte liittyy mun blogiin,  ku yritin eilen muokata ulkoasua niin poistin sen ja aattelin siirtää sen paikkaa. Nyt kumminkaa se ei oo enää "vaihtoehdoissa" mitä siinä on valmiina mitä niihin gadgetteihin voi laittaa? Okei, ette varmaa tajuu yhtään mut siis jos joku osaa auttaa kertoon et kuinka saisin sen liittymis" napin takas? Pliis auttakaa tyhmää.. ! 

10 kommenttia:

  1. nyt nainen hiljaa. sun hampaat on täydelliset c:

    six-eighty.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ostin ite noita samaisia Piimaxeja perjantaina ja odotukset kans korkeella niiden suhteen. Toivotaan parasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, iha jännitykses itekki oon :D!

      Poista
  3. Ai siis se juttu josta voi liittyy lukijaks?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa no siis sieltä ku meet ulkoasu - Lisää gadget - sit siinä sivus lukee muita laajennuksia - ja sit sieltä vaa etit sen lukija palkin tai sen:D se on siinä vissiin ekana(: Ja siin on sellanen plussa nii painat siitä:D

      Poista
    2. jeeee kiittii! en ollu huomannu noita muita laajennuksia tos sivus! kiitti <3

      Poista
  4. sul on ihana blogi:-)! yleensä mua ei kiinnosta lukee tekstejä postauksista, mutta sul on aina jotenki ni positiivinen tapa kirjottaa et tulee hyvälle mielelle:) ja toi topsikuvakaan ei tunnu niiku semoselta tyylii ''tyhmält'' kuvalt:D :) i like iiit:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eii, kiitti hirveesti! :--)

      Poista

Victis
Ikä: 14v.
Kamera: Canon 1000d